آداپتور ۱۲ ولت ۲A سوئیچینگ بین راهی

آداپتور ۱۲ ولت ۲A سوئیچینگ بین راهی

آداپتور سوئیچینگ ۱۲V با شدت جریان خروجی ۲ آمپر- ورودی برق ۱۱۰ تا ۲۴۰ ولت AC – خروجی ۱۲ ولت DC مستقیم، دارای فیش آداپتور نری استاندارد ۲٫۱ میلی متری، فرکانس کاری ۵۰ هرتز، تست پیش از ارسال، مخصوص انواع دستگاه‌های الکترونیکی، سیستم امنیتی، دوربین مدار بسته، دستگاه DVR و NVR، مودم، ماژول و…

مقایسه

توضیحات

قیمت آداپتور ۱۲ ولت ۲ آمپر دوربین مداربسته

توجه داشته باشید که قیمت درج شده جهت فروش کالا به‌گونه‌ی جزیی است و برای دریافت خریدهای با تعداد بالا باید با پشتیبان فروشگاه اینترنتی فروهرالکترونیک در ارتباط باشید.کاربرد آداپتور ۱۲ ولت ۲A : از آداپتور ۱۲ ولت ۲۰۰۰mA جهت تامین برق منبع تغذیه انواع دستگاه‌های گوناگون با ورودی برق مورد اشاره از جمله انواع دوربین مداربسته، مودم، پرینتر، ماژول، آمپلی‌فایر، مدارات الکترونیک و غیره بهره برد. اما یکی از مهم‌ترین کاربردها استفاده به عنوان منبع تغذیه دوربین مداربسته و سیستم‌های ایمنی است.

کابل برق آداپتور بین راهی – دو طرف سیم

این آداپتور در دو گونه‌ی بدون نیاز به سیم و رومیزی با نیاز به سیم ( دو طرف سیم ) عرضه می‌شود. شما هم اکنون در حال خرید نوع بین راهی آداپتور ۱۲V 2A هستید.- در صورتی که موجودی مدل بدون نیاز به سیم است نیاری به خرید سیم دو شیار برق نخواهد بود و در صورتی که موجودی با نیاز به سیم باشد نیاز است که کابل برق ۲ شیار نیز خریداری شود.

Views: 62